Jordi Portals, La confessió

 "Una hora més tard, segueixo aquí. Palplantat. Teclejant a batzegades mentre entono en silenci un salm del perdó que vaig improvisant. La temptació va trucar i jo li vaig obrir la porta. La temptació va arribar i jo vaig franquejar-li el pas. I des d'aleshores ella, la temptació, m'ha tenallat el pensament de dia i de nit. I jo, ingenu, vaig gosar-li plantar cara: vaig decidir escriure i escriure per foragitar-la, perquè em marxés del cap i de la meva vida. Fidel a Sant Agustí, que afirmà que la vida és efímera, jo vaig creure que la temptació també ho podia ser. Però la temptació ha anat creixent". 

Jordi Portals, La confessió, Alzira, Bromera, 2018.

https://youtu.be/KDe4VLH0DYU   Mel Muñiz: Ni una gota de amor 

Un conte entretingut i amb alguna sorpresa. Ben fet.

L'autor (crec)

Comentarios

Entradas populares