Joan Carreras, Torno a casa

    "Li diria que sé el nom de les terres i les pedres, que sé el nom dels rius i les muntanyes de tot el planeta i que també sé el nom de les ciutats y els països que ja no hi són i dels reis que han tingut. I li diria que els vaig ensenyar als meus fills, a més dels noms dels mars i les plantes. 

   Però no dic res perquè ja no estic tan segur de recordar-me'n, ni dels noms que vaig saber ni de quan els vaig dir als meus fills". 

 “I em despertó.

Veig un hort i el llauro.

Però ja sé que no n’hi ha, d’horts per llaurar.

Veig una fatxada i l’enguixo.

Però ja sé que no n’hi ha, de fatxades per enguixar.

Veig un testo i el rego, però ja sé que no n’hi ha, de testos per regar”.


Joan Carreras, Torno a casa, Barcelona, Proa (Raval Edicions), 2021.

Curiós, interessant llibre. Parla de la mort.



Comentarios

Entradas populares